luni, 31 martie 2008

Don't waste time elsewhere

In aeroportul din Otopeni ruleaza o reclama de 60 de secunde de promovare a Romaniei. Dupa o serie de imagini idilece ce aveau pretentia de a prezenta Romania, marea incheiere a spotului lasa pe eran sa zaboveasca sloganul campaniei: "Don't waste time elsewhere". Imaginile mi s-au parut total lipsite de personalitate, dar sloganul m-a surprins prin lipsa totala de fluenta in engleza. Suna chiar prost. Sunt dispus sa accept unele compromisuri in formulare, pentru promovarea unui continut penetrant. Nu e cazul sloganului de fata. In primul rand spotul incerca sa prezinte Romania ca o destinatie turistica. Nu cred ca vreun turist se gandeste la vacanta ca o pierdere de timp. Cred ca un astfel de slogan este perceput ca si agresiv, poate chiar judgemental.

O dimensiune mai amuzanta a sloganului este traducerea: "Veniti in Romania sa vedeti cu se pierde cu adevarat timpul".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu