duminică, 19 iulie 2009

schimbare de adresa

Zilele trecute am dat de un filmulet de prezentare pentru Microsoft Office 2010. Faptul ca am fost fascinat nu e de mirare, ce e mai greu de inteles e cum de la ideea de super promovare a unui produs comercial de sute de milioane de dolari, sa simt stangacia propriului meu blog. Vara fiind, si week-end chiar, cu noaptea in cap, m-am grabit sa sar in barca Google cu Wordpress-ul meu prafuit din ACS: http://acs.pub.ro/blog/razvan.rughinis/
Nu am gasit inca solutia transferului comentariilor, asa ca mutarea va dura ceva...
Sa nu uit filmuletul, poate mai capata si alti idei indraznete :)

Un comentariu:

  1. Vad ca tema asta(sau setarea asta) e mai ok, dar in general Blogger sucks, mai ales la comentarii. Wordpress ftw! :)

    RăspundețiȘtergere