joi, 13 noiembrie 2008

Nota, va rog!

Intr-o societate blazata, am norocul sa traiesc intr-o oaza de entusiasm si pasiune. E drept ca entuziasmul se termina uneori inainte de a termina inventarierea colaboratorilor apropiati, dar ajunge o singura privire peste gard, la alte cursuri, la alte facultati, la prieteni angajati in industria IT, la mediul nostru politic, la societatea noastra, ca sa am din nou motivatia de a sta 60 de ore pe saptamana la scoala.

Din pacate totul in viata se plateste, iar mai trist e cand nota de plata a entuziasmului de a imbunatatii sistemul nu o aduce mediul politic, sau sistemul academic ci chiar studentii.

Ce sa alegi dintre:
"Jos palaria ca chiar doriti sa schimbati ceva in facultatea aceasta insa cum am mai spus prea multa daruire de cele mai multe ori strica.", "nu mi se pare normal un laborator in care sa nu ne invete nimeni NIMIC si sa nu ni se explice nimic in cazul in care nu ne descurcam cu un task", "A da teme pe bani ofera unui student sarac posibilitatea de a nu se angaja si deci de a se dedica facultatii. Un astfel de student ar trebui apreciat, si nu condamnat"

Eu il prefer pe Edmund Burke: "All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing."

Inainte de a mi se infiera trufia da opta pentru un astfel de citat, precizez ca nu ma refer la mine. Sunt putine ocaziile cand aleg inactiunea drept o cale de solutionare a situatiilor tensionate. Ma refer mai ales la studentii buni, cei ce nu cred ca face o diferenta daca te duci sau nu al 290-lea student la un curs super-usor, cei ce sunt frustrati de pierderea unui punctaj minor fara sa vada relizarea cat au progresat de la inceputul semestrului, cei ce considera ca exmatricularea pentru vanzarea de teme este un lucru imoral, cei ce zi de zi descopera noi moduri de "a nu face nimic".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu